در این مطلب قصد داریم در باره تفاوت حکم ورشکستگی و اعسار برای شما کاربران محترم توضیحی بدهیم ، در ادامه با وکلای بنیاد-نهاد-سازمان همراه باشید.

 

حکم ورشکستگی جنبه عام دارد. در ورشکستگی گردانیدن کردن اموال ورشکسته،توسط مدیر یا اداره پالایش چهره میگیرد. ورشکسته از تصرف در امور مالی خود بازداشته است.-حق دشمنی در وابستگی با دعوای مالی شخص ورشکسته در مقابل سایرین با مدیر پالایش خواد بود و در ضمن دعواهای مالی علیه شخص ورشکسته،باید توسط گردانیدن تصفیه پیگیری شود.

 

حکم ورشکستگی با دستور اعسار چه تفاوتی دارد

حکم اعسار دارای جنبه نسبی است و تنها بین نیازمند و شخصی که دعوا به نفع او مطرح شده موثراست‌.

 

-در اعسار معسر (نیازمند) از گردانیدن اموال خویش تحریم نمیشود و خودش عهده تمام کارها را به عهده میگیرد.

 

-نیازمند از دست برد زدن در حقوق مالی و امور مالی خود بازداشته نیست.

 

-حق دعوای تک به تک طلبکاران علیه نیازمند و نیازمند علیه طلبکاران،وجود دارد و به خصومت همدیگر ادامه میدهند.

 

^تقاضای نیازمند از خرج دادرسی از طرفی که مدعی اعسار(نیازمندی) است پذیرفته نیست. بلکه باید مساوی آیین نامه قانون تجارت،دادخواست ورشکستگی دهد. *طبق مونث ۲۷۴ قانون امور حسبی، فرمایش تصفیه در ایران راجع به بازرگان درگذشته،چه متوقف بوده چه نبوده باشد،در برابر آیین نامه مربوط به ورشکستگی،صورت میگیرد و نیازی به صادر کردن حکم ندارد. دستور ورشکستگی تاجر این سود را برای طلبکاران دارد که میتوانند بعضی از معامله ها را کنسل یا باطل اعلام کند.

تفاوت حکم ورشکستگی و اعسار چیست


خدمات وکالت در اراک - کانون وکلای امین ورشکستگی ,اعسار ,نیازمند ,مالی ,علیه ,میگیرد ,آیین نامه ,امور مالی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

یه دریا whiz Horrormovie.ir سی گل,دانلود آهنگ,دانلود فیلم,عکس ilmusicli والبی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان rahweb مدرسه پیشرو تهرانپارس